ثبت سفارش

تفاوتی نمی‌کنه با تلفن همراه یا لپ تاپ به شبکه اینترنتی متصل شده‌اید. مهم اینه با هر وسیله ای امکان خرید اینترنتی از سایت ساینه را دارید، فقط کافیه وارد سایت بشید و محصول مورد نظر خود را  ثبت سفارش کرده و طبق مراحل زیر خریداری کنید.

چگونگی ثبت سفارش کالا با لپ تاپ و کامپیوتر

برای خرید محصول مورد نظر خود باید، محصول مد نظر خود را پیدا کنید.

برای پیدا کردن محصول مورد نظر در سایت ساینه دو روش وجود دارد

جستجو در خود سایت
در منوی بالای سایت یک کادر با یک ذره بین وجود دارد. محصول مورد نظر را در آن قسمت تایپ کنید تا تمام محصولات مشابه رو براتون بیاره برای مثال قاشق

جستجو در خود سایت در موبایل

ثبت سفارش سایت ساینه

ثبت سفارش سایت ساینه

جستجو در منوی محصولات
زمانی تمایل دارید کل محصولات رو ببینید یا برند دقیق محصول مورد نظر را نمیدونید و…. با دیدنش میتونید اون رو انتخاب و خرید بزنید، وارد قسمت منو محصولات شوید و خرید بزنید.

جستجو در منوی محصولات در موبایل

ثبت سفارش سایت ساینه

جستجو در منوی محصولاتstyle=

بعد از اینکه کالای مورد نظر خود را در سایت ساینه پیدا کردید، تعداد محصولات را شما میتوانید از حالت پیش فرض (1 عدد) با زدن روی فلش افزایش(بالا) تعداد را افزایش دهید و در صورت پشیمانی روی فلش کاهش (پایین) بزنید تا تعداد کم شود و یا اینکه به صورت عددی تعداد را تایپ کنید.
تعداد محصولات در موبایل

تعداد محصولات

بعد از تنظیم کردن تعداد محصولات منتخب شده روی قسمت افزودن به سبد خرید کلیک کنید.
افزودن به سبد خرید در موبایل

افزودن به سبد خریدstyle=

شما هر بار که محصولی به سبد خرید خود اضافه میکنید در قسمت بالای صفحه یک پیام مشاهد میکنید که اگه روی آن کلیک کنید میتوانید سبدی که کل خرید هاتون از سایت قائم یدک در آن جمع آوری شده رو مشاهده کنید.
سبد خرید در موبایل

سبد خریدstyle=

سبد خرید تمامی خریدهای شما را به صورت یک لیست کاملی همراه نام و عکس و تعداد و قیمت از خریدهای شما نمایان می‌کند. مجدد خریدهاتون رو چک کنید تا از خرید خودتون اطمینان کامل پیدا کنید و یا اگه نیاز به تغییر در سبد خرید دارید اقدام به ایجاد تغییر کنید.
در صورتی که تمایل به افزایش یا کاهش تعداد در سبد خرید دارید روی فلش بالا و پایین بزنید یا به صورت دستی تعداد را وارد کنید.
افزایش یا کاهش تعداد در سبد خرید

تعداد در سبد خریدstyle=

همچنین میتوانید اگر از انتخاب محصولی پشیمان شده اید روی دکمه ضربدر (X) بزنید و آن را به طور کامل از سبد خرید خود حذف کنید. و در انتها روی بروز رسانی سبد بزنید تا تغییرات، اعمال شوند.
حذف محصول در سبد موبایل

حذف محصول در سبد style=

در صورتی که در سبد خرید خود تغییر اعمال کردید(کالایی رو حذف کردید یا اضافه کردید) باید روی گزینه به روزرسانی سبد بزنید.
به روزرسانی سبد در موبایل

به روزرسانی سبدstyle=

بعد از اینکه به روز رسانی سبد رو زدید در قسمت بالا کادری حاوی سبد خرید به روز شد مشاهده می‌کنید.
سبد خرید به روز شد در موبایل

سبد خرید به روز شدstyle=

اگر کد تخفیف از فروشگاه ساینه را در اختیار دارید میتوانید در این قسمت کد را وارد و اعمال کنید.
کد تخفیف
کد تخفیف
بعد از آن روی قسمت اقدام به پرداخت کلیک کنید تا وارد چهار مرحله از پروسه تسویه حساب می‌شوید.
ثبت سفارش در موبایل
اقدام به پرداخت

مرحله اول: کوپن تخفیف

در مرحله اول یعنی کوپن پرداخت، در صورتی که کد تخفیف جهت خرید از فروشگاه ساینه را دارید اعمال کنید.
کوپن پرداخت در موبایل
کوپن پرداخت
در صورتی که کد تخفیف ندارید یا آن را وارد کرده اید روی گزینه مرحله بعدی بزنید.
مرحله بعدی در موبایل
مرحله بعدی

مرحله دوم: صورتحساب

در این قسمت باید تمام اطلاعات شخصی خود را که دارای نشان ستاره قرمز(*) هستند وارد کنید، تا پس از ثبت کامل سفارش و انجام پرداخت، مسئولین فروشگاه ساینه خریدهای شما را بسته بندی و مشخصات شما را روی آن درج کنند و تحویل مامور اداره پست نمایند تا درب منزل خرید خود را دریافت نمایید.نام، نام خانوادگی، تلفن(جهت دریافت کد پیگیری)، استان، شهر، خیابان، کد پستی، ایمیل اطلاعات مهم و اجباری هستند سعی کنید دقیق ثبت کنید.

صورتحساب در موبایل

صورتحساب

در این مرحله قسمتی به نام توضیحات تکمیلی وجود دارد که در صورت اگه نکته ای لازم میدونید مامور پست بداند را بنویسید برای مثال در صورت منزل نبودن بسته را به نگهبان ساختمان تحویل دهید.

توضیحات تکمیلی در موبایل

توضیحات تکمیلیstyle=

در صورتی که نیاز به توضیحات تکمیلی ندارید این کادر را خالی بگذارید و تمام مشخصاتی را که مهم هستند و ستاره قرمز دارند را پر کرده‌اید روی دکمه مرحله بعدی بزنید.

مرحله سوم در موبایل

مرحله سوم

مرحله سوم: سفارش

در این مرحله سایت ساینه چهار سبک پرداخت(باربری، پایانه اتوبوس، پست، تیپاکس) جهت رفاه مشتریان خود تعبیه کرده است که با انتخاب روش مد نظر مبلغ به هزینه خرید افزوده می‌شود.

سفارش در موبایل

سفارش

بعد از انتخاب روش حمل و نقل روی گزینه مرحله بعدی بزنید.

مرحله چهارم در موبایل

مرحله چهارم

مرحله چهارم: اطلاعات پرداخت

مرحله چهارم، مرحله پایانی است. در این مرحله دو روش پرداخت برای شما قرار داده شده است که از بین آنها یک مورد را انتخاب کنید. سپس با زدن تیک موافقت با قوانین و مقررات سایت ساینه روی گزینه ثبت سفارش بزنید تا وارد درگاه پرداخت بانکی شوید.
ثبت سفارش در موبایل
ثبت سفارش
در این مرحله  شما نیاز است اطلاعات کارت بانکی خود را جهت پرداخت هزینه ها وارد کنید و کد رهگیری خرید دریافت کنید. شماره کارت: فیلد اول مربوط به شماره کارت 16 رقمی است که روی کارت بانکی شما درج شده است.
شماره شناسایی دوم:CVV2 در فیلد بعدی باید کد cvv2 را وارد نمایید. این کد یک عدد 3 یا 4 رقمی برای پرداخت های اینترنتی است که روی کارت بانکی یا پشت آن درج شده است.
تاریخ انقضای کارت: فیلد بعدی مربوط به تاریخ انقضای کارت است که بر روی کارت بانکی درج شده است. اگر این تاریخ روی کارت وجود نداشته باشد باید به شعبه بانک مورد نظر مراجعه نمایید و نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
کد امنیتی: در این فیلد کد امنیتی مربوط را که در کنار همین کادر قرار دارد، وارد نمایید.
رمز دوم: در فیلد بعدی باید رمز دوم کارت خود را وارد نمایید. رمز دوم را می توانید از دستگاه خودپرداز بانک مربوطه دریافت نمایید و برای خریدهای اینترنتی از آن استفاده نمایید.
آدرس ایمیل: این فیلد اختیاری است و در صورت تمایل می توانید آدرس ایمیل خود را در این قسمت وارد نمایید.
شماره تلفن همراه: این فیلد اختیاری است و در صورت تمایل می‌توانید شماره تلفن همراه را در این قسمت وارد نمایید.
در انتها روی گزینه پرداخت بزنید.
اطلاعات کارت بانکی در موبایل
اطلاعات کارت بانکی
بعد از پر کردن مشخصات کارت بانکی و وارد کردن رمز پویا لازم است تا روی گزینه پرداخت بزنید. با پرداخت هزینه محصول خریداری شده در سایت ساینه سفارش شما ثبت می‌شود و جهت پیگیری خریدتان برای شما کد پیگیری مرسوله ارسال می گردد. با انجام این مراحل در سایت ساینه سفارش شما وارد مرحله بسته بندی و ارسال مرسوله می‌شود.
پرداخت در موبایل
پرداخت

کد پیگیری مرسوله

یکی از خدماتی که شرکت های پستی به مشتریان ارائه می دهند، کد پیگیری مرسوله می باشد که به وسیله آن رهگیری پستی انجام می‌شود. این کد کمک می‌کند تا مشتریان بتوانند از اطلاعات بسته پست شده مانند اسم‌های گیرنده و فرستنده، هزینه ارسال، وزن بسته، زمان دریافت و پیگیری موقعیت مکانی بسته تا زمانی که به مقصد برسد اطلاع یابند. برای این کار کافیست که به سایت مربوطه مثلا پست یا تیپاکس مراجعه نمایید و کد رهگیری را وارد نمایید تا از وضعیت بسته خود مطلع شوید. همچنین اگر اینترنت در دسترس ندارید می‌توانید با ارسال پیام کوتاه با متن R و بارکد مرسوله به شماره 2000441 مرسوله خود را پیگیری کنید. اگر از تیپاکس استفاده نموده‌اید می‌توانید با شماره 0218457 تماس حاصل فرمایید و از وضعیت بسته خود اطلاع یابید.